Wednesday, 17 August 2011

Most of them...

Don't you all agree ? Hehehehe...


20 comments:

blog-tips-kurus said...

hhhhhmmmmm... objection!!

Faaein Talip Roy said...

entahler... maybe agree to disagree kot..

anisumbrella said...

women agree ~ men ?? oo yeah ? mcm tuh ke ?

wahida said...

no comment...

teha said...

errr.. 50-50.. hahaha !

dwaty said...

aku 'berdiri atas pagar' boleh??? hehehe

aleen aiden said...

aa yg ni aku xbrape nak grab.agaga~

Qaseh dalia adelia said...

nope haha

ILA HonEyBuNNy said...

betul kata teha tu...

50-50 ja...

setuju pun tak..tak setuju pun tak..hehe

Bigdaddyz said...

haha....tutup mulut....

delarocha said...

curioussss

Wadi AR said...

i dont think so

oh nudra said...

erhmm, *thinking*

intan.maisarah said...

entah
taktau

Umie Artoqiemie said...

Termenung seketika.

Aiman Ariffin said...

LOL! really?! i thot men will always have the battle to be the leader of the herd

JIJI YU said...

ade part aku setuju kalo diterbalikkan

Jejentik said...

Agreed...haha
Well, woman is a complicated person :P

ghost writer said...

baiklah..

aku akui.

Fyqa said...

errr

hmmm
"-.-